Odvisnost lahko povzroči tudi tableta

Ni ga hujšega, ko se zjutraj zbudiš s polnim nosom in glavobolom. Potem še ugotoviš, ko pogledaš skozi okno, da zunaj naliva kot za šalo. In potem še hujši udarec. Ponedeljek je in še v službo moraš. Lep začetek tedna, ni kaj. To vreme res nagaja, ne veš več kako se obleč. Jutra mrzla in vlažna, čez dan pa udari toplota. Ponoči odprto okno, da je vedno svež zrak. Leto in zimo. Zato verjetno tudi ti prehladi in glavoboli. Vroč čaj in proti bolečinska tableta bosta pregnala te nevšečnosti. Do zdaj sta še vedno. In pa ponoči spat pokrit z odejo in oblečen v pižamo. Čez dan pa nekako preživet to smrkanje in glavobol. Najbolje je, če vse to lahko rešiš brez tablet. Današnja svetovna družba je vse preveč nagnjena k jemanju raznoraznih tablet. To že skoraj vodi v odvisnost. Ko enkrat začneš z jemanjem tablet potem gre samo še vse strmo navzdol. Najprej začneš z najlažjimi oziroma najbolj blagimi in bolj pogosto ko uživaš tablete močnejše potrebuješ. Na koncu že ne moreš več brez njih in vse to že postane navada.

Namesto zdravega zajtrka zjutraj vzameš tabletko ali pa dve. Je pa tudi današnji trend takšen, saj zdravniki kar predpisujejo tablete kot po tekočem traku. Sploh ne rabiš več obiskat zdravnika, samo pokličeš po telefonu, če imaš srečo se kdo oglasi, poveš kaj ti je. in dobiš kar želiš. Takšno je pač življenje modernega zahodnega človeka. Zdravniki nimajo več časa za svoje paciente. Smo samo še številke. Razumljivo, zavarovalnice pritiskajo, zdravstveni lobiji tudi. Zdravniki pa samo pišejo in govorijo: Naslednji prosim. Smo kot, da bi bili na tekočem traku.

Včasih pa si je zdravnik vzel čas za pacienta. Ga temeljito izprašal in pregledal. Zato smo jih tudi klicali gospod doktor, pa tudi kakšno darilce je bilo vedno pri roki za gospoda doktorja. Največkrat kava ali pa steklenica žganja. Takrat smo bili še ljudje ne številke.…

Nadležni smrad iz odtoka smo odpravili

Pa če je kaj bolj nadležno, kot da vstopiš stanovanje in zavohaš smrad iz odtoka, čeprav več da je doma vse čisto in pospravljeno. Jaz sem potrebovala kar nekaj časa, da sem ugotovila iz kje to izvira. V začetku sem bila prepričana, da imata otroka v sobi kakšno gnilo hrano kje za posteljo in sem jim celo velela premakniti vso pohištvo in narediti generalko sobe. Pa ni zalegla, smrad je vztrajal in tako sem ob prihodu domov začela hoditi po hiši kot kuža in vohala vsak vogal.

Slavnostno sem ugotovila, da smrad iz odtoka prihaja iz odtoka v kopalnici. Še nekaj ostalih članov družine sem prosila, če porinejo svoj nos tja in vsi so potrdili mojo ugotovitev.

Torej kaj pa narediti sedaj, da odpravim smrad iz odtoka preden dobimo kakšne obiske?

Odšla sem do bližje trgovine z tehniko in povedala, da imam doma smrad iz odtoka in prijazna prodajalka mi je priporočala neko tekočino katero samo zlijem v odtok in stvar bo rešena. Da so je na ob straneh cevi nabrala umazanija in to naj odgnalo smrad iz odtoka, ker naj bi očistilo to nesnago. Moram reči, da sem za nekaj sekund oklevala, ker ta tekočina ni bila ravno poceni in poleg tega se vedno v meni prižge zelena zavest, kaj pa je v tej tekočini, bomo mi potem to vohali, bodo v zraku kemikalije.

Ampak sem kupila, zlila v odtok, počakala in naslednji dan ugotovila, da še vedno čisto enako diši. Tokrat sem se odločila za drugo pot. Poklicala sem podjetje, ki obljublja odpravo težav kot je smrad iz odtoka in prišli so zelo prijazni fantje, ki so kaj hitro ugotovili v čem je težava. Trajalo ni niti pol ure, da so zadevo uredili, za sabo počistili in izstavili račun, ki je bil čisto primeren rešitvi. Od tega dne naprej je smrad iz odtoka naša preteklost in kadarkoli se zgodi kaj podobnega vem koga poklicati.  …

Prodaja nepremičnin mi je zagotovila nov dom

Že od nekdaj sem imel željo, da bi lahko nekoč kupil kakšno nepremičnino, v katero bi se lahko nato vselil s svojo družino. Tako pa bi to pomenilo, da bi bil dom, v kateremu bi živel, resnično samo moj, ter tako ne bi rabil plačevati najemnine in podobno, kar pa bi mi dalo veliko svobode, saj bi lahko hišo, oziroma nepremičnino nato renoviral, kakorkoli bi želel.

Tako pa nakup nepremičnine ni tako poceni investicija, tako da me je rahlo skrbelo, da to ne bo nikoli mogoče. Nato pa je skozi čas moje podjetje naredilo zelo velik napredek, kar pa se je nato poznalo tudi na mojemu finančnemu stanju. Tako pa se mi je sedaj nepremičnina zdela kot veliko bolj dostopna investicija. Zato pa sem začel iskati, če je v bližini kakšna prodaja nepremičnin, tako da bi si jo lahko odšel ogledati in nato morda celo opravil nakup.

Nato pa me je prodaja nepremičnin res presenetila, saj sem videl, da jih je bilo kar nekaj v moji okolici, kar pa me je zelo pozitivno presenetilo, saj sem bil sedaj prepričan, da se bo našla kakšna prodaja nepremičnin, ki bo primerna za novo življenje z družino.

Zato pa sem se začel dogovarjati z različnimi nepremičninskimi agenti, s katerimi sem se tudi dobival, da sem si ogledal vse nepremičnine, ki so bile na prodaj, še v živo. Tako pa sem lahko dobil veliko boljši občutek tega, kakšne so bile nepremičnine.

Po nekaj sestankih in pa pregledih, pa se je našla prodaja nepremičnin, ki mi je najbolje ustrezala, ter se mi je ta hiša, oziroma nepremičnina zdela najboljša zame in za mojo družino. Prav tako pa sem bil tudi zadovoljen s ceno, s katero je bila ta nepremičnina ocenjena, tako da sem kar sklenil pogodbo, ter opravil nakup. Tako pa je to predstavljalo zelo razburljiv nov začetek. …

Tende so nam naredile odlično senco nad mizo

Nekaj časa nazaj smo si doma, tik bo hiši postavili manjšo mizo in pa nekaj stolov. Tako pa smo lahko med poletnimi dnevi imeli zunaj kakšno kosilo, ali pa smo se malo družili s kakšnimi prijatelji, ob kakšni dobri pijači. Težava pa je nastala, ko je bilo zunaj sonce premočno. Takrat pa sploh nisi moral sedeti zunaj, saj nas je sonce preprosto preveč motilo.

Zato pa smo začeli iskati kakšno rešitev, ki bi pomagala pri temu problemu. No po nekaj pozanimanja, pa smo se spomnili na tende. Tende bi lahko bile popolna rešitev za ta naš problem. Pri temu pa gre za nekakšno senčilo, ki se lahko namesti na, na primer, steno hiše, ter se lahko tende nato raztegnejo skozi celotno mizo, ter bi nam delale senco, kar pa je bilo ravno to, kar smo iskali.

Sicer smo imeli še kakšne druge možnosti, kot so bile razne pergole, vendar so bile tukaj tende veliko bolj cenovno dostopne, ter nismo želeli zapraviti preveč denarja na temu mini projektu.

Poleg tega pa smo lahko našli ogromno različnih tend, tako da smo imeli kar veliko opcij, med katerimi smo lahko izbirali, da bi našli najboljše tende za naše potrebe. Po nekaj iskanja pa smo našli takšne, ki so se po izgledu še najlepše prilegale k naši hiši.

Kar pa nam je bilo še najbolj všeč pa je bilo to, da smo lahko tende spravili, oziroma jih zložili skupaj, kadar jih nismo rabili, tako da niso zavzele prostora. To je prišlo tudi prav, kadar je bil zunaj močan dež, ter bi se tende lahko uničile, če bi bile raztegnjene. Prav tako pa so se dale sneti, kar nam je prišlo prav med zimo, da jih ne bi mraz preveč obrabil, ter smo tako lahko poskrbeli za to, da je njihova življenjska doma čim boljša in daljša.…

Prešernov dan in restavracija

Končno je spet prišel dan, ko smo lahko bili doma. Prešernov dan je državni praznik in letos je prišel na četrtek. Ko sem se zjutraj prebudila in po zajtrku začela premišljevati, kaj bom kuhala, sem dobila drugo idejo. Prišla sem do ideje, da bi na ta dan lahko šli najprej na kratek pohod, potem pa kaj dobrega pojest. V našem kraju je zelo dobra restavracija, kjer strežejo različne jedi. Tako sem to idejo predlagala možu. Seveda je bil tudi on zato, ker je bil zunaj lep sončen dan.

Pa smo šli. Med potjo sem se spomnila, da je restavracija pogosto zasedena, zato sem raje poklicala in rezervirala mizo. Ker sem rezervirala mizo, smo bili vezani na čas. Ampak nič takšnega, kajti imeli smo dovolj časa za en lep pohod. Bil je prekrasni dan, sončen, brez vetra, temperature pa tudi niso bile nizke. Vzeli smo si čas, da smo na sprehodu res uživali.

Ker je bila restavracija na drugem koncu mesta, kot pa naš sprehod, smo se kasneje do nje pripeljali z avtom. Ko smo prišli v restavracijo smo videli to kar smo predvidevali. Bila je nabito polna. Nas je k sreči čakala miza. Tako smo se pošteno najedli, na koncu sva z možem spila kavico in odšli smo domov. Bil je res lep dan. Še dobro, da je bila na ta dan restavracija odprta in da jaz nisem imela dela z kosilom. Resnično paše, da si tudi ženske privoščimo prosti dan, kajti če smo doma, potem samo pospravljamo in tako nam mine dan.

Prešernov dan in restavracija

Še več takšnih dnevov si želim, prav luštno smo se imeli in prav dobro smo jedli. Restavracija v našem mestu je res dobra in ima dobro hrano. Naslednji praznik mogoče spet gremo na isti sprehod in če bo sreča, bo tudi tokrat restavracija poskrbela za našo lakoto. …

Ker so bazeni preveč oddaljeni od doma, smo si zaželeli svojega

Živimo na vasi v hiši z dovolj velikim vrtom. Z možem imava tri sinove stare od šest do deset let. Vsem nam bazeni veliko pomenijo, radi plavamo in se namakamo, vendar smo precej oddaljeni od morja, jezera in primerne reke za plavanje. Ostanejo nam še bazeni, ki pa tudi niso ravno v bližini, poleg tega nas je dosti in si težko privoščimo pogoste obiske.

Letos smo prišli na idejo, da bi si na vrtu postavili svoj bazen. Ko sva z možem to povedala fantom, so vriskali od veselja. Podali smo se v raziskavo, kateri bazeni so najbolj primerni za našo situacijo. Da bi si enega sezidali, nimamo dovolj denarja, tako da ta opcija ne pride v poštev. Že veliko vrtov smo videli, ki jih krasijo napihljivi bazeni, zato smo malo povprašali naokoli, kako so njihovi lastniki zadovoljni z njimi.

Glede na to, da imamo tri živahne fante, so nam to varianto odsvetovali, saj lahko spuščajo. Prijatelj, pri kateremu smo se tudi pozanimali, nam je dejal, da bi bili za nas primerni bazeni s kovinsko konstrukcijo, saj so trdnejši. Našli smo odlično podjetje, ki se ukvarja s prodajo in montažo bazenov in tudi oni so bili mnenja, da so za nas najprimernejši bazeni s kovinsko konstrukcijo.

Dva njihova zaposlena sta si prišla ogledati naš vrt. Predlagala sta, da bi najprej postavili leseni podest, da bo površina bolj ravna, saj ti bazeni lepše stojijo na ravni podlagi. Dogovorili smo se za točno določen bazen s kovinsko konstrukcijo in povedali so nam, da bomo imeli čisto svojega že pred poletjem.

Tako je tudi bilo. Letošnje poletje ne potrebujemo dopusta, saj uživamo vsak dan sproti. Na vrtu se nam pridružijo tudi družinski prijatelji in prijatelji naših otrok, tako da je vedno veselo. Bazeni, ki smo jih včasih obiskovali so postali preteklost. Sedaj otroci veselo čofotajo na domačem vrtu.…

Zobozdravnik Ljubljana forum mi je ponudil pravo rešitev

Nečakinja Mila ima že od malega strah pred zobozdravniki. Že nekaj let ni obiskala nobenega. Zadnjič je bila na obisku in dvakrat sem opazila, da se je malo skremžila, ko je jedla kosilo. Vprašala sem jo, če jo boli zob, vendar mi je težko priznala, da ima kar nekaj težav z zobmi. Mila mi je skoraj kot hčerka, zato me skrbi zanjo. Ker je odšla pred kratkim v Ljubljano študirat, sem ji rekla naj na splet vpiše zobozdravnik Ljubljana in bo zagotovo našla nekoga.

Ko je odšla domov, sem sama vzela telefon v roke in vpisala zobozdravnik Ljubljana, nekako se mi je zdelo, da sama tega ne bo storila. Dobila sem toliko zadetkov, da nisem vedela za koga naj se odločim. Na lastno pest sem poklicala prve tri in vsi so me zavrnili, češ da so prezasedeni. Vendar nisem odnehala, naslednji dan sem vpisala zobozdravnik Ljubljana forum, ogledala sem si mnenja uporabnikov in našla zobozdravnika, ki so ga vsi hvalili. Ravno to sem potrebovala, nekoga ob katerem bo Mila izgubila strah in odpor.

Poklicala sem v njegovo ordinacijo in razložila situacijo svoje nečakinje. Povedala sem jim, da Mila nujno potrebuje nekoga, ki ji bo prisluhnil, ki bo nežen in ji po potrebi dal injekcijo proti bolečinam. Rekla sem jim, da sem priporočilo za njihovo ordinacijo dobila, ko sem na splet vpisala zobozdravnik Ljubljana forum, kjer so jih vsi pohvalili. Vesela sem bila, ker so mi prisluhnili in ji dali termin, prvič sicer samoplačniško, ampak odločila sem se, da bo to moje darilo zanjo.

Poklicala sem Milo in ji povedala, da pridem čez dva dni v Ljubljano Dobili sva se na kavi in takrat sem ji priznala kaj sem naredila. Povedala sem ji, da ima že čez eno uro pregled in da jo bom spremljala kot moralna podpora. Po obisku zobozdravnika sva šli na kosilo. Navdušeno mi je povedala o njihovem nežnem pristopu, da so ji celo svetovali, naj ima prihodnjič v ušesih slušalke in naj si predvaja glasbo, da bo bolj sproščena. Hvaležna in ponosna je bila name, da sem si pomagala z vpisom zobozdravnik Ljubljana forum, ker njej kaj takega ni prišlo na misel. Jaz pa sem bila zadovoljna, saj vem kako so za splošno zdravje pomembni zdravi zobje.…

Moji štruklji in otroštvo

Ko sem bila majhna, so me starši pogosto vozili na gorenjsko k starim staršem. Danes se vsak dan bolj zavedam, kako rada sem jih imela. Lahko rečem, da sem z njimi preživela veliko časa. Z mojim dedkom sva hodila na sprehode, obdelovala vrt, prala njegov avto itd.

Babica pa je vedno pripravila, kakšno dobro jed in še danes, ko grem na gorenjsko in vidim štruklje, vedno znova rečem, to so moji štruklji. Ne znam vam opisati občutkov, kako lepo mi je, ko obiščem te kraje, koliko lepih občutkov je v meni. Po navadi gremo z družino skupaj pa Kofce, kjer so seveda moji štruklji.

Nikoli se še ni zgodilo, da bi bila na Kofcah in ne bi jedla štrukljev. Danes dedka in babice ni več, imam pa nešteto prelepih spominov in ponosna sem, da sem lahko v mladosti toliko časa preživela z njima. Seveda jih pogrešam, vednar to je življenje. Po drugi strani pa sem ponosna in hvaležna za vse, kar sta mi dala in kar sta me naučila.

Danes se še kako dobro zavedam, zakaj imam rada določeno hrano- moji štruklji in zakaj obožujem pohode. Z njima sem veliko prehodila, posebej ko je bil vikend. Vedno smo šli kam na moje štruklje. Nikoli štrukljev ne pripravljam doma, pa bi jih lahko. Vendar nimam te želje, kot da imam za njih rezervirano, da jih jem vedno, ko obiščem gorenjsko. Včasih nisem razumela, zakaj mi je določena hrana tako dobra, a mi je enkrat moja mami povedala, kaj sem na gorenjskem najraje jedla.

Zame bodo moji štruklji vedno najboljša hrana, ker so mi enostavno dobri in ker me spomnijo na otroštvo. Spomnijo me na brezskrbne dni, ko sem uživala z dedekom in babico. Ko jih pogrešam, grem na gorenjsko in na vrsto pridejo moji štruklji. Tako vem, da mi je lažje. …

Prenosni polnilec mi pride še kako prav

Ker imam že nekoliko star telefon, ki pa dela še povsem dobro, vendar ima to pomanjkljivost, da ima že zelo slabo baterijo, mi pride prenosni polnilec še kako prav. To pa zato, ker moram po navadi telefon polniti tudi do trikrat dnevno, čeprav ga ne uporabljam toliko. Polnjenje pa je lahko zelo težavno ,kadar me ni doma, tako da je prenosni polnilec zelo priročen pripomoček.

Ta prenosni polnilec pa mi pride najbolj prav predvsem na faksu, kjer telefon uporabljam kar veliko, ter nimam nikjer v bližini kakšne vtičnice. Tako pa si lahko telefon na hitro preprosto napolnim s prenosnim polnilcem, kar pa mi pride še kako prav, saj mi drugače telefon ne bi zdržal do konca pouka, kjer pa ga potrebujem, da lahko preverim še kakšni so kaj vozni redi, ko se odpravljam domov.

Uporaba prenosnega polnilca pa je zelo enostavna. Moram ga preprosto napolniti vsak večer, ali pa na dva dni, tako da je ta poln in mi lahko nato telefon napolni tudi do štirikrat, ali trikrat, če je ta čisto prazen.

Videl pa sem, da so nekateri prenosni polnilci celo tako močni, da ko je čisto napolnjen, ga lahko uporabimo celo za to, da napolnimo akumulator na avtu, če se nam ta slučajno pokvari, kar pa me je zelo presenetilo. Sicer potrebe za takšen prenosni polnilec nimam, vendar pa me je ta podatek zelo presenetil, ko sem videl, da se je takšen prenosni polnilec prodajal v tehničnih trgovinah.

Prenosni polnilec mi pride še kako prav

No tako pa je prenosni polnilec res potrebščina, brez katere se skoraj nikoli ne odpravim z doma, saj nikoli ne vem, kdaj bom potreboval telefon, oziroma koliko ga bom rabil in mi je tako zelo pomembno, da lahko zagotovim, da se mi ta ne izprazni, saj je telefon lahko v določenih situacijah zelo pomemben, sploh če moramo kdaj koga poklicati ali pa se kaj zmeniti.…

Pegasti badelj ima za naše telo ogromno zdravilnih učinkov

Pred kratkim sem prvič slišal za rastlino pegasti badelj. Tako pa sem poleg tega izvedel, da ima ta zanimiva rastlina mnoge pozitivne učinke, ki nam lahko pomagajo pri mnogih aspektih našega zdravja, tako da sem se odločil, da si bom tudi jaz kupil kakšno prehransko dopolnilo, ali pa kakšen čaj, ki vsebuje pegasti badelj, saj se mi je zdelo, da bi mi to lahko še kako pomagalo pri zdravju.

No tako pa sem se malo bolj poglobil v to, kakšne zdravstvene oziroma zdravilne učinke sploh ima pegasti badelj. Ko pa sem o temu malo raziskal, pa me je to resnično presenetilo, saj sem našel ogromno različnih zdravilnih učinkov, povezanih s to posebno rastlino.

Tako pa lahko pegasti badelj pomaga pri zaščiti jeter. To pa zato, ker pegasti badelj vsebuje določene snovi, ki pomagajo pri zaščiti jeter pred raznimi zastrupitvami, kar pa je tudi zelo priporočljivo za ljudi, ki imajo razne težave z jetri.

Pegasti badelj ima za naše telo ogromno zdravilnih učinkov

Poleg jeter, pa je pegasti badelj tudi zelo učinkovit za podporo prebavilom in pa zmanjševanju tveganja vnetja. Kar pa se tiče prebavnega sistema, nam lahko pegasti badelj spodbudi in krepi delovanje žolčnika, kar pa je nato zelo dobro za naš prebavni sistem.

Kar pa me je tudi zelo presenetilo, pa je bilo to, da je lahko pegasti badelj odličen prehranski dodatek, za uravnavanje ravni sladkorja v krvi, kar pa pomeni, da je lahko ta rastlina zelo koristna za bolnike s sladkorno boleznijo. Tako pa me je to zelo povezano, saj sem sedaj videl, da lahko pegasti badelj poleg vseh ostalih koristi, ki jih daje telesu, pomaga celo pri sladkorni bolezni.

No tako pa sem se sedaj naučil ogromno o tej posebni rastlini, tako da sem se sedaj res odločil, da si bom sprva priskrbel čaj iz te rastline, ter si bom tako okrepil svoje zdravje in pa razne druge dejavnike, kot so na primer jetra in podobno. Kupil sem ga tukaj.…